onsdag 18. mars 2009

På vei til fyso time


Nå er jeg på vei til sola for å gå på en fyso treningsveiledningstime. Jeg blir stadig påminnet om at jeg burde hatt lappen. Det tar en god stund med buss ut til sola og spesielt nå som det er kø over alt;-) jeg håper jeg rekker frem til kl 17 da. Satser på det. Jeg er litt spent på hvordan timen blir ettersom jeg ikke er helt bra ennå. Det forstod jeg fort når jeg prøvde å gå tur fra hundvåg til byen i går, og ikke kom lenger enn krossen da jeg ikke hadde mer krefter igjen. Hehe!men det kommer seg nok mer for hver dag tenker jeg. Så det skal nok gå fint med fysotime:-D bilde jeg har lagt til har jo ingenting med at jeg sitter på bussen nå,men jeg hadde ingen passende bilder på mobilen liksom. Men det er jo en fin påminnelse i hverdagen og finne et hjerte i smøret;-)vis de rundt deg som betyr mye for deg at du virkelig bryr deg om dem!spre litt glede. Det er en fin ting! Det er jo også en måte å tolke et smørhjerte på?hehe. Ha en nydelig solskinnsdag

1 kommentar:

Gerd-Marie sa...

BLOGGER du fra mobilen? Kult! Det vil jeg og gjøre! Ja, det var trist med lille sviske.... snufs! Vet ikke helt om jeg skal ha ny enda, ser om jeg klarer meg uten. :)

Klem!!!!