tirsdag 17. mars 2009

Vi prøver igjen ;)



wææ Marianne skal prøve å blogge igjen. Det kan jo værra greit de kveldene jeg ikke er trøtt nok til å sovne osv ;) Sånn som nå for eksempel jah! Jeg har vært syk i 2 uker nå og har sovi så masse at jeg idag føler meg max uthvilt ettersom jeg endelig er mye bedre. Nå var jeg sinnsykt klar for sosialisering ikveld, men det ble dessverre ikke noe av de planene. Jeg har hvertfall fått unnagjort litt skolearbeid idag så da kan jeg værra fornøyd med det :D Selv om jeg holdt på å fly på veggene en stund tidligere ikveld, kan det hende det var like så greit at jeg holdt meg hjemme. Jeg bør vel være litt forsiktig siden jeg akkurat har begynt å føle meg bedre;) Har tidligere erfaringer med det, men det har jeg jo heldigvis lært noe av. Anyways..dette var jo ikke så interessant å skrive om. Jeg får nok heller vente med å skrive mer til jeg har noe spennende å fortelle kanskje? :p Nå håper jeg hvertfall at det blir afrikatur i sommer. Det er best det blir noe av!! Jeg er såå klar!! Når man er reisesyk finnes det jo bare en medisin...:D

Ingen kommentarer: