mandag 27. april 2009

Forventninger??


Noen ting virker å være forventet av ei jente på over 21 år. Den ene tingen er lappen og den andre tingen er visst nok en kjæreste..eller ihvertfall noe som skjer på den kanten. Hvorfor jeg mener dette er forventet? Jo, jeg får spørsmål om dette nesten hver dag. Spesielt om lappen! "Åssen går det med lappen da?", "Har du kommet igang nå eller", "Har du ikke lappen, seriøst?", "Hvorfor kan du ikke øvelseskjøre med foreldra dine da?" osv =) hehe! Grunnen til at jeg får disse spørsmålene så ofte er nok også fordi de stilles av mange forskjellige folk. Typisk når jeg møter noen jeg ikke har sett på lenge, men også folk jeg ser oftere. Men jeg må fortsatt skuffe dere folkens..jeg har ennå ikke fått begynt på lappen. Jeg har trafikalt grunnkurs da! Det er ikke så lett å komme igang når jeg ikke har noen til å øvelseskjøre med meg. Jeg har øvelseskjørt skikkelig en gang og det var det som fikk meg til å melde meg opp på grunnkurset samme kvelden. Jeg ble såå gira! Men så ble det jo ikke mer kjøring og da mistet jeg litt motivasjon også. Det er litt greit å kjøre utenom kjøretimer for å holde det ved like og for å spare penger:p I fjor sommer gikk pengene til Thailandtur istedenfor lappen..og OBS i år ble det afrika. Men slapp av! Jeg skal da ta lappen=)=) Etter afrikaturen blir det jobbing og da kan jeg begynne å spare. Så er det jo bare å si fra hvis noen kunne tenke seg å kjøre litt med meg!! Ettersom det er så mange av dere som legger press på meg her så kan dere jo hjelpe meg syns jeg. hehe



(Bildet viser kanskje det nærmeste jeg kommer bilkjøring foreløpig??haha)

Men så nevnte jeg også den andre tingen som virker å være forventet..at noe skjer på kjærlighetsfronten. Enten at man har kjæreste, snart har eller MINST er forelsket i noen. Det er ikke sjelden jeg får slike spørsmål nei. "jaja hva skjer på guttefronten?", " Du er så kresen Marianne..nå må du snart finne deg en", "Du har vel kjæreste?", "Hvorfor har du ikke kjæreste/er du ikke interessert i noen nå?" "Du har vel ihvertfall møtt noen som virker aktuelle da??" osv.. hehe morro! På dette emnet skuffer jeg visst stort. For det første legger jeg ikke så fort merke til noen. Men det synes jeg er veldig positivt! Når jeg først legger merke til noen er det en person som har noe helt spesielt veit dere! Det er jo ikke vitsen å forelske seg i alt og alle ;) For det andre er jeg visst for treig:p Okey da kanskje jeg har blitt det! Men jeg konkluderer med at jeg ennå ikke har møtt mannen i mitt liv! =) Jeg er absolutt veldig klar for å finne en, etablere meg og hele pakka,men da må jeg først møte en å dele livet med. Og det er ikke bare bare. En vakker dag...




Ingen kommentarer: