torsdag 23. april 2009


Jeg sitter nå på bussen hjem(derfor er det IGJEN et bilde som ikke har noe med innholdet å gjøre..men det går ikke an å blogge fra mobilen uten å legge til bilde). Tok meg litt fri fra lesing idag og det var herlig. Det er veldig sunt også for det funker ikke å bli helt asosial!ikke bra;) når jeg kom inn på bussen i sta kom en fyr bort og spurte om han kunne låne telefonen min mot betaling. Jeg nølte litt og spurte om det var noe viktig. Han skulle bare fortelle noen venner at bussen ikke gikk ennå slik at de kunne prøve å rekke den. Så snill som jeg er gikk jeg med på det og sa jeg ikke trengte betaling heller. Han lånte den og gav meg 20kr, men vennen tok ikke telefonen så jeg gav han pengene tilbake. Etterpå satt jeg å tenkte litt på dette ettersom jeg nettopp hørte om ei jente som har blitt forfulgt av en fyr som hele tiden sender melding til a osv. Dette kunne lett vært en måte å få nr til noen ved å ringe sin egen mobil. Men jeg tror ikke det var tilfelle her altså,men kom bare til a tenke på at jeg noen ganger bør være litt forsiktig også. Jeg har en tendens til å være hyggelig mot folk jeg møter;) det er hvertfall lurt å ha i bakhodet. Jeg bør blogge om dagen egentlig for jeg tenker på så mye rart om kvelden;) god natt!

Ingen kommentarer: