torsdag 16. april 2009

Kenya next!


Åiåiåi...turen til Kenya er nå bestillt! 14.juni sitter jeg på flyet sammen med søster'n, Therese og Marie. Så dette blir to søsterpar på tur. Fantastisk! Det er jo bare typisk meg å få griller i hodet og ikke klare å rive tanken fra meg. Av en eller annen merkelig grunn gjentar jeg dette i år som i fjor. Jeg finner på at jeg vil reise bare 2 måneder før avreise og så girer jeg opp Anita som til slutt bestemmer seg for å bli med. April må være en magisk måned for det var rundt disse tider vi bestilte thailandturen i fjor. hehe. Men hallo! Dette blir en helt spesiell og opplevelsesrik tur. Det blir en tur som vi sent vil glemme så det er verdt hver minste krone. Etter jeg var i Thailand i fjor har jeg lenge gått og drømt om Afrika, men jeg trodde aldri jeg kom til å finne på å reise før etter studiene :p Planen var en skikkelig backpackertur etter studiene og det er jo fortsatt planen altså. Menmen..så er jeg jo singel og for å få tiden til å gå før jeg møter drømmemannen(og det kan jo ta x-antall år?hehe) så får jeg reise litt da veitu..men det er jo ikke feil om jeg etterhvert finner en å reise videre sammen med da så klart:) Nok om det for nå er jeg så trøtt at jeg bare begynner å skrive masse tull. Det er på tide å sove. Så er det opp tidlig for å ta vaksiner imorgen. Enda en grunn som gjør at det snart kan gå mer opp for meg at vi skal reise!=)

Ingen kommentarer: