søndag 26. april 2009


Lite folksomt på fiskespiren nå.spesielt der hvor tauferga går. Hvorfor det tro?kan det være fordi den har gått? Yes det er nok derfor;) jeg skal i bursdag på preikestolen idag..men jeg hadde ikke sjekket båttidene ettersom jeg fikk beskjed om at den gikk kl ti. Da jeg var på vei over bybrua ringte telefonen min og anita fortalte meg at båten hadde begynt å gå. Jeg så ut av vinduet at det ikke var noen spøk. Jaja da var det bare å sette seg ned å vente på neste båt da;) nå begynnner det faktisk å nærme seg at den kommer. Men jeg kjeder meg litt her jeg sitter må jeg innrømme. Nå kan jeg angre på at jeg ikke tok med de skolebøkene alikevel;) menmen jeg hadde jo egentlig tatt meg fri idag så det er ikke noe å tenke på. I skrivende stund begynner det å samle seg folk plutselig. Det er vel et godt tegn på at det kommer en båt;) det var den visst. Snakkes:)

Ingen kommentarer: