onsdag 15. april 2009


Jeg er nå på vei til uis for å ha examen i gitar og djembe. Med gitaren på ryggen føler jeg nesten at jeg er gitarist også. Da jeg gikk gjenom byen tenkte jeg på at folk som ser meg med gitaren kan tenke at jeg er en skikkelig gitarist og før jeg visste ord av det stoppet en mann opp foran meg. "spiller du" sier han. "jada" sier jeg. Jeg trodde han kom til å gå videre, men nei.. "ååå kan du spille nå. Jeg spiller også gitar. Noen ganger på konserthuset. Gjør du også det?" jeg svarer at det gjør jeg ikke..jeg skal ha eksamen i gitar siden jeg går på førskolelærer. Mannen ble nå veldig interressert i om jeg spilte gitar for barna osu. Heldigvis kom bussen min og jeg ble ønsket lykke til med gitarspillingen. Flotte greier ja. Alt på grunn at at jeg har en gitar på ryggen. Jaja man kan jo se proff ut ihvertfall;-) nå er jeg snart fremme. Dette blir gøy!

3 kommentarer:

oddveig sa...

hehe konge! det var da du skulle bare tatt neste buss, å dratt opp giraren og spilt å sunget en riktig "kristen" sang:D hehe

Marte! sa...

hehhe! du konne tatt ein pheebe, satt opp gitarkasså å spelt smelly cat =D

uvanlige element vekke oppmerksomhet, eg garantere deg enda flerne blikk om du vandre rundt med trestruts

Maijenta sa...

hehe! Du sier noe der Oddveig! Hadde det ikke vært for examen hadde det blitt den gatekonserten veitu;) hehe! next time. Du kan jo joine;)

Hehe jeg tviler ikke på det der med trestrutsen. Kanskje jeg må kjøpe noe lignende i Kenya?;)