tirsdag 28. april 2009


Hva er det med meg og solbriller?nå har jeg lenge vært uten solbriller. De har alle knekt en etter en og de holder ikke lenge av gangen. Det kan ha litt å gjøre med at jeg alltid kjøper billige briller og i noen tilfeller at jeg selv har klart å sette meg på de,glemt de igjen der de minste i barnehagen leker osv. Mamma ga meg en av sine siden jeg ikke har fått kjøpt meg nye ennå. Jeg har så vidt brukt de,men idag tok jeg de på siden jeg skulle lese ute på terrassen. Etter en rundt sa det bare "knekk". Jeg satt stille i stolen på terrassen og var midt i en setning i boken så jeg forstod ikke helt hva lyden kom av. Men solbrillene mine klarte å knekke helt av seg selv. Tenker jeg så hardt?:) jaja da får jeg kjøpe meg nye alikevel. Men hvor lenge de holder seg er det ingen som vet..

Ingen kommentarer: