søndag 5. april 2009

Så var det påskeferie..:)



Idag har jeg og Siri vært ute en tur og nyti det fine vært! På veien fant vi noen påskeliljer i grøftekanten og de måtte selvfølgelig i håret..Vi benyttet muligheten til å sende en påskemms til felles venner av oss. Det fantastiske flotte bildet vi sendte er bilde ovenfor:p Det er så kjekt at Siri er hjemme en tur! Vi har funnet ut at vi ikke har så godt av å være for lenge fra hverandre, for både igår og idag har vi sagt og gjort like ting, samtidig...morro! Vi får se om det blir flere slike situasjoner i løpet av påsken.
Det e digg med litt ferie selvom den går til lesing, formingslogg,musikkperm,gitarøving og mer lesing. MEN dette må selvfølgelig kombineres med sosialisering!! Man må jo ha det litt kjekt også. Så det blir en god blanding tenker jeg;) Siden forrige gang jeg blogget har jeg da begynt å trene på sats..eller...rettere sagt så begynte jeg igår:p Jeg klarte selvfølgelig å prestere å glemme treningsopplegget jeg har fått hos fyso, men jeg huska den sånn ca så det gjorde ikke så mye;) Det var gøy å trene med Anita og ta en søstershopping etterpå:D Gleder meg til trening imorra!

Ha en fortsatt fin påskeferie, de som har det;)

Ingen kommentarer: